نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل هلیا کیش

 هتل هلیا کیش

هتل 4 ستاره هلیا در تور لحظه آخری کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل در تور کیش پاییز 94 محسوب می شود. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش 94 می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان تور کیش پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل ویزه میهمانان تور لحظه آخری کیش را دارا می باشد.

هتل هلیا تور کیش 94 از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی می باشد. میهمانان عزیز در تور کیش پاییز 94می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیا در تور کیش پاییز 94 تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 مت می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 امکانات هتل هلیا کیش:

روم سرویس 24 ساعته ویژه میهمانان تور لحظه آخری کیش، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی تور کیش 94 و... 

آدرس:جزیره کیش -روبروی بازار زیتون

هتل هلیا کیش

 نمای بیرونی هتل هلیا کیش


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ تور لحظه آخری کیش در روبروی پاساژ مروارید و نزدیک به بازارها و مراکز خرید بنا شده است. صبحانه و نهار و شام در این هتل سرو می شود و از امکانات آن می توان به ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها و سیرک ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94 اشاره کرد. این هتل دارای طراحی به سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. این هتل نزدیک به دریاست. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان در تور کیش زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود. هتل پانیذ کیش 3 کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد.

 امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران ویزه میهمانان تور کیش 94، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

 آدرس :  جزيره کیش ، نوار ساحلی

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش
مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: معرفی بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش,هتل های لوکس کیش,هتل های خوب کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

بازار شهرچین کیش

بازار شهرچین کیش

بازارچه شهرچین در تور لحظه آخری کیش در اصل فروشگاه کوچکی است که مدتی است در مجاورت بازار مروارید احداث شده که تمامی اجناسش چینی میباشد و فروشندگان آن همگی از کشور چین هستند .

تنوع جنس برای میهمانان تور کیش پاییز 94 در این بازارچه زیاد است و انواع لوازم خانگی و کیف و کفش و پوشاک در آن به وفور یافت میشود اما کیفیت بیشتر اجناس بسیار پایین میباشد .

بازارچه شهرچین در طبقه دوم بازار پانیذ نیز دارای فروشگاهی ویژه گردشگران تور کیش 94 میباشد که اجناسش به نسبت این بازارچه از تنوع زیادتری برخوردار است .


بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید در تور کیش 94 با نمای بسیار زیبا و برگرفته از بناهای دوره هخامنشی ساخته شده و شامل ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه است که بااسامی ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند.

 این بازارچه ها با یك تالار مركزی ویژه گردشگران تور کیش پاییز 94 كه با هنر‌های گچبری، سنگ‌كاری، مس‌كاری و آب‌نمایی به صورت زیبایی تزیین شده است به هم متصل شده اند.

 کالاهایی ویژه گردشگران تور لحظه آخری کیش مانند پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ... در این بازارارائه می گردد.

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل ساحلی گاردنیا کیش؟

هتل ساحلی گاردنیا در تور لحظه آخری کیش یکی از هتل های 4 ستاره جزیره است که در بلوار هرمز و نرسیده به میدان حافظ احداث شده است. این هتل در فاصله 15 دقیقه ای از فرودگاه جزیره قرار دارد. از جمله خدمات رایگان هتل گاردنیا برای میهمانان تور کیش پاییز 94 می توان به ترانسفر رفت و بر گشت فرودگاهی، بازدید از شهر حریره و بندرگاه باستان، بازدید از درخت سبز و پارک ساحلی مرجان، بازدید از کشتی یونانی و غروب زیبای کیش، اینترنت وایرلس رایگان، سرویس بازارها رایگان، بازدید از آکواریوم طبیعی و کلبه هور ویزه میهمانان تور کیش 94 و... اشاره داشت.

 همچنین هتل گاردنیا یکسری خدمات جانبی برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته است که تعدادی از آن ها: 30% تخفیف قواصی بانوان، 30% تخفیف رنت اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30% تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی، 30% تخفیف کرایه دوچرخه ویزه میهمانان تور کیش پاییز 94، 35% تخفیف کافی شاپ گاردنیا، 40% تخفیف شام هتل داریوش همراه با موزیک، 50% تخفیف جنگل شادی شبهای شایان، 20% تخفیف رستورا گاردنیا نهار و شام می باشد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل گاردنیا کیش مراجعه نمایید.


موقعیت هتل قائم کیش؟

هتل قائم در تور لحظه آخری کیش یک هتل 3 ستاره در جزیره کیش می باشد که بلوار ساحل و روبروی بازار زیتون واقع شده است. در این هتل 80 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور کیش وجود دارد. این هتل در موقعیت مناسبی از جزیره قرار گرفته است و به مراکز خرید نزدیک می باشد. همچنین هتل به اسکله و دریا هم دسترسی مناسبی برای میهمانان تور کیش پاییز 94 دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل قائم کیش مراجعه نمایید.


هتل عالی قاپو کیش چطوره؟

هتل آپارتمان عالی قاپو در تور کیش 94 یکی از هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل دارای 28 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. هتل عالی قاپو در میدان امیرکبیر و پشت هتل صدف واقع شده است. مراکز خرید برای میهمانان تور لحظه آخری کیش به این هتل نزدیک می باشد و در حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. همچنین فرودگاه در فاصله 10 دقیقه ای از آن واقع شده است. از امکانات هتل عالی قاپو می توان به سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم اعلام حریق ویزه میهمانان تور کیش پاییز 94 و... اشاره داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل عالی قاپو کیش مراجعه نمایید.
مطالب مرتبط:

 

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مسافران تورهای کیش می پرسند,پرسشهای متداول مسافران تورهای کیش,سوالات مسافران تورهای کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل شنزن پکن

هتل شنزن یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. این هتل متشکل از 301 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در هتل شنزن امکانات ویژه ای از قبیل خدمات زیبایی و اتاق بیلیارد برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است.

هتل شنزن پکن

از دیگر امکاناتی که هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است می توان به خدمات ماساژ، استخر، سونا، جکوزی، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، فکس و کپی، لباسشویی، باشگاه ورزشی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه، بار، گاوصندوق ویژه میهمانان تور چین و ... اشاره نمود.

هتل شنزن پکن


هتل فوربیدن سیتی پکن

هتل فوربین سیتی یکی از هتل های 3 ستاره چین است که در شهر پکن قرار دارد. این هتل از 80 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین برخوردار است. در این هتل امکانات ویژه ای برای میهمانان تور چین درنظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به سالن کنفرانس، اتاق بیلیارد برای علاقمندان و همچنین فروشگاه های متعدد اشاره نمود.

هتل فوربیدن سیتی پکن

از دیگر امکانات هتل فوربیدن سیتی برای میهمانان تور چین می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، گاوصندوق، سیستم تهویه، بار، انبار بار و چمدان، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، کرایه دوچرخه ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.

هتل فوربیدن سیتی پکن

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چین , هتل های پنج ستاره چین ,معروف ترین هتل های پنج ستاره چین ,بهترین هتل های چین ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل پازو گوانجو

هتل پازو یکی از هتل های 4 ستاره چین است که در شهر گوانجو قرار دارد. این هتل مجموعا از 147 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تشکیل شده است. یکی از ویژگی های این هتل وجود چندین فروشگاه در آن برای دسترسی میهمانان تور چین می باشد.

هتل پازو گوانجو

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور چین می توان به صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، صرافی، انبار بار و چمدان، بار، تهویه، آسانسور، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، خدمات نگهداری از کودکان ویژخ میهمانان تور چین و... اشاره نمود.


هتل استار سیتی گوانجو

هتل استار سیتی یکی از هتل های 3 ستاره چین است که در شهر گوانجو واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 160 اتاق برای پذیرایی از میهمانان می باشد. در این هتل فروشگاه های متفاوتی برای برای دسترسی میهمانان تور چین درنظر گرفته شده است. از امکانات ویژه این هتل برای گردشگران تور چین سالن کنفرانس، آرایشگاه و شیشه های دوجداره در اتاق ها برای جلوگیری از سر و صدا می باشد.

هتل استار سیتی گوانجو

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور چین می توان به آسانسور، خدمات خانه داری، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چین , هتل های پنج ستاره چین ,معروف ترین هتل های پنج ستاره چین ,بهترین هتل های چین ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل رادیسون بلو شانگهای

هتل رادیسون بلو یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد که در شهر دیدنی شانگهای واقع شده است. این هتل از 301 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین تشکیل شده است. در این هتل علاوه بر امکانات معمول هتل ها امکانات ویژه ای برای میهمانانتور چین در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به خدمات نگهداری از اطفال اشاره داشت. همچنین در این هتل یک صرافی و نیز یک سالن کنفرانس کاملا مجهز برای میهمانان تور چین اشاره داشت.

هتل رادیسون بلو شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان از استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، آسانسور، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جسله و ضیافت، خدمات خانه داری، کرایه اتومبیل، فکس و کپی ویژه میهمانان تور چین نام برد.


هتل جیاگ بیزنس شانگهای

هتل جیاگ بیزنس یکی از هتل های 3 ستاره چین می باشد که در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا از 125 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین تشکیل شده است. هتل جیاگ بیزنس تور چین امکانات ویژه ای برای میهمانان در نظر دارد که از آن جمله می توان به سالن کنفرانس مجهز اشاره نمود.

هتل جیاگ بیزنس شانگهای

از دیگر امکانات هتل جیاگ بیزنس برای میهمانان تور چین می توان از کرایه دوچرخه، پذیرش 24 ساعته، رستوران، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، خدمات خانه داری، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، سرویس ایاب و ذهاب ویژه میهمانان تور چین و... نام برد.

هتل جیاگ بیزنس شانگهای



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چین , هتل های پنج ستاره چین ,معروف ترین هتل های پنج ستاره چین ,بهترین هتل های چین ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

هتل 5 ستاره آوانگارد ترکیه استانبول

 تور ترکیه هتل آوانگارد استانبول

هتل 5 ستاره آوانگارد تور ترکیه استانبول دارای فروشگاه های زیادی است , به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مسافران است. علاوه بر این هتل آوانگارد استانبول دارای یک صرافی نیز می باشد . این هتل دارای 84 اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه است که این هتل ها بسیار تمیز و زیبا هستند و پنجره های آن دو جداره می باشند.. همچنین این هتل دارای 3 سوئیت می باشد. از امکانات هتل آوانگارد تور ترکیه استانبول می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , ماساژ , سولاریوم و... اشاره کرد.


 

هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه است. این هتل 5 ستاره بسیار شیک و زیبا ساخته شده است به طوری که نمای بیرونی و درونی آن برای مسافران و گردشگران تور ترکیه بسیار جالب است و توجه آن ها را جلب می کند. هتل گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول در منطقه جدید استانبول یعنی شیشلی قرار گرفته است و از 13 طبقه و 320 اتاق تشکیل شده است. همچنین این هتل برای معلولین اتاق های ویژه ای دارد تا آن ها هم بتوانند از سفر خود لذت ببرند. امکانات هتل ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول بسیار زیاد است که می توان به برخی از آن ها اشاره کرد: اتاق های بالکن دار , استخر , سونا , جکوزی , سیستم برودتی خوب , تهویه مناسب , اینترنت رایگان , پذیرایی لابی به صورت 24 ساعته ویزه میهمانان تور ترکیه, دو رستوران متفاوت با انواع غذاهای محلی وترکی و... . علاوه بر این ها یک قنادی هم در این هتل است که با شیرینی های محلی خود توجه مسافران را به خود جلب می کند و اکثر مسافران از هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول احساس رضایت می کنند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره معروف ترکیه,هتل های 5 ستاره ترکیه,هتل های مجلل ترکیه,معروف ترین هتل های ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول 

تور ترکیه هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول و نزدیک منطقه تقسیم که یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش است واقع شده است. یکی از مناطق تفریحی استانبول همین منطقه تقسیم است که مغازه ها و فروشگاه ها و رستوران های بسیاری دارد و مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه است , به همین دلیل هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول بیشتر مورد توجه مسافران تجاری بوده است. این هتل متشکل از 138 اتاق استاندارد و اتاق هایی ویژه معلولین و سیگاری ها و... می باشد. از امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول می توان به رستوران آلارد , استخر , سونا , جکوزی , حمام بخار , سالن بدنسازی , ماساژ و همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سرویس سرمایش و گرمایشی آن , سرویس اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه , حوله ساحلی , وان , دوش , سشوار و بالکن و اینترنت و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول از امکانات آن بهرمند شوند.


 

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز میدان تقسیم واقع شده است و فاصله آن تا مترو فقط 3 دقیقه می باشد. این هتل متشکل از 81 اتاق و 6 سوئیت می باشد. اتاق های هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول دارای سیستم حرارتی و برودتی مناسب , حمام و سرویس حمام , میز کار , تلویزیون , تلفن و... می باشند. از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ورزشی , رستورانی با غذاهای بین المللی و ترکیه ای و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه  با اقامت در هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول می توانند لحظات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 4 ستاره ترکیه,هتل های 4 ستاره ترکیه,معروف ترین هتل های 4 ستاره ترکیه,هتل های لوکس ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

هتل 3 ستاره ایبیس ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل ایبیس استانبول

هتل 3 ستاره ایبیس تور ترکیه استانبول در یک موقعیت جغرافیایی خوب و فوق العاده قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات خوب و مناسب است و همچنین اتاق هایی مخصوص معلولین را نیز دارا می باشد. از امکانات هتل ایبیس تور ترکیه استانبول می توان به استخر روباز , پارکینگ رایگان , رستوران و... اشاره کرد. رستوران این هتل دارای خوراک های لذیذ و خوش مزه ای است که مسافران تور ترکیه پس از یک گردش خوب و طولانی می توانند با خوردن خوراک های این رستوران خستگی خود را برطرف کنند. علاوه بر این پذیرش هتل ایبیس تور ترکیه استانبول به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور ترکیه می باشد.


 

هتل 3 ستاره فوآر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل فوآر استانبول

هتل 3 ستاره فوآر تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول یعنی منطقه آکسارای قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل فوآر ترکیه استانبول می توان به رستوران , بار , پارکینگ , صرافی ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره کرد. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , مینی بار , ماهواره , تلویزیون ال سی دی , یخچال , روم سرویس بیست و چهار ساعته و... نیز می باشد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در این هتل که قیمتی مناسبی هم دارد , سفر خوبی را تجربه کنند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره معروف ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه,هتل های 3 ستاره ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()