نوشته شده توسط : azar yousefi

بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس یک کیش

 از بزرگترین بازارهای جزیره کیش بازار پردیس یک کیش است که به سبک اروپایی با مشاوره معروفترین معماران فرانسوی طراحی و ساخته شد. امکانات بازار مناسب و نیاز گردشگران و مشتریان است ، تنوع اجناس , نمایندگی های شرکت لوازم خانگی معروف دنیا موجب شده تا مسافران و گردشگران از بازار پردیس یک تور کیش خرداد 95 دیدن و خرید کنند. بیشتر از 200 واحد تجاری در بازار می باشد و چند کافی شاپ و یک رستوران هم با محیطی دلنشین آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد .در شرق جزیره زیبای کیش بازار پردیس یک کیش در کنار بازار پردیس دو تور کیش تابستان 95 واقع شده است . کالاهای موجود در بازار پردیس یک عبارتند از : کیف و کفش , انواع مختلف پوشاک ,  انواع تلفن همراه , سیستمهای کامپیوتری ,تعمیرات موبایل ,  وسایل صوتی و تصویری ,  تعمیرات موبایل , انواع ساعتهای مارکدار و معروف و تهیه بلیط های مسافرتی است .

مرکز خرید دامون

این بازار یکی از شیک ترین بازار های کیش است که اکثر فروشگاهاش از برند های مختلف تشکیل شده وسطح قیمت بالایی برای گردشگران تور کیش تابستان 95 دارد.این پاساژ طرفداران زیادی دارد به دلیل وجود رستوران های که در طبقه بالایی این مرکز خرید قرار دارد و به ساحل نزدیک است. این مرکز خرید دارای 100 غرفه و یک یک طبقه فقط فود کورت و رستوران با کلی غذاهای ایرانی و فست فود برای مسافران تور کیش وجود دارد.مرکز خرید دامون یکی از مراکز تجاری کیش محسوب میشود انواع فروشگاهای کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، موبایل و لپ تاپ، طلا و زیور آلات،رستوران و کافی شاپ و مواد غذایی ویژه تور کیش خرداد 95 وجود دارد.

مرکز خرید دامون کیش



:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
  هتل مارینا پارک کیش

Hotel marina park kish


هتل مارینا پارک کیش منطقه زیبای جزیره کیش قرار گرفته است. هتل مارینا پارک کیش در زميني به مساحتی بيشتر از 10 هكتار قرار دارد . در محیطی زیبا و سرسبز قرار گرفته است. ساحل هتل مارینا پارک کیش درياي مرجاني و خیلی زيباي خليج فارس دیده می شود . اولين و بهترین ماريناي تور کیش خرداد 95 را در جزیره واقع شده است . اين محیط دلنشین و چشم نواز هر بيننده ا ي را به خود جلب میکند . معماری فوق العاده با دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و  همراه با طبیعتی زیبا می باشد.  کارکنان دوره دیده و با تجربه برای ارائه خدمات آماده می باشند تا لحظاتی به یادماندنی را تجربه کنید. امکانات هتل مارینا پارک تور کیش تابستان 95 : سالن بدن سازی , استخر سرپوشیده , سونا بخار , اسپا و ماساژ تایلندی , جکوزی , زمین استاندارد تنیس , سالن زیبایی ویژه بانوان , کافی نت و کافی شاپ و پارک تفریحی از امکانات هتل مارینا پارک کیش می باشد.

 

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا تور کیش تابستان 95 هتلی چهار ستاره است که در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده است و در مرکزیت اصلی بیشتر بازارها می باشد دارای 4 طبقه و 72 اتاق است و  آماده ارائه خدمات و پذیرایی , میهمان نوازی از مسافران و میهمانان است. اتاقهای هتل امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران و میهمانان مهیا کرده اند . رستوران خوب هتل با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان خود پذیرایی خواهد کرد. کافی شاپ  و سفره خانه سنتی و رستوران فست فود هم در هتل مهیا است و زمان خوشی را در هتل سارا تور کیش خرداد 95 داشته باشید. خشکشویی و لباسشویی هم در هتل می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت هم آراسته و مرتب باشید. هتل سارا کیش به سبکی زیبا و دلنشین طراحی شده است و فضایی بسیار مناسب برای زوج های جوان و خانواده ها است.

 

هتل سارا کیش

 

 

هتل سارا کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,معرفی هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل سنت جورج دبی

تور دبی هتل سنت جورج

هتل سنت جورج از هتل های 3 ستاره منطقه بنی یاس دبی می باشد که نمای سیار زیبایی را از کشتی ها و خلیج مقابل چشمان مهمانان خود فراهم می آورد زیرا این هتل در نزدیکی خلیج کریک واقع شده است. مسافران عزیز تور دبی با اقامت در این هتل می توانند از دیدن مناظر زیبای آن لذت ببرند.

تور دبی هتل سنت جورج

از دیگر مزایای این هتل آن است که تنها 10 دقیقه با فرودگاه و 5 دقیقه پیاده روی تا خلیج کریک فاصله دارد. همچنین این هتل در نزدیکی مترو است و مسافران تور دبی تیر 95 که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به مناطق دیگر دبی بروند. هتل سنت جورج متشکل از 140 اتاق تمیز با مبلمانی شیک و زیبا می باشد که این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم را دارند.

تور دبی هتل سنت جورج

مهمانان عزیز این هتل می توانند با پرداخت 60 درهم از اینترنت 24 ساعته هتل نیز استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ , کافی شاپ و... اشاره کرد. کافی شاپ این هتل بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسنی به مهمانان خود هستند. اما آنچه که باعث جلب نظر ایرانیان می شود رستوران شب های تهران این هتل است که در طیقه دهم قرار دارد و چشم اندازی بی نظیر از خلیج کریک دارد. مسافران تور دبی خرداد 95 با اقامت در این هتل می توانند در رستوران شب های تهران آن غذای دلخواه خود را نوش جان کنند و از دیدن منظره خلیج کریک نیز نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل سنت جورج

 



:: برچسب‌ها: هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید اربیان دبی

این مرکز خرید یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید دبی است و از امکانات تفریحی خوبی برای مسافران تور دبی برخوردار است.این مرکزخرید دارای 200 فروشگاه است که گردشگران تور دبی خرداد 95 میتوانند از اجناس با کیفیت آنها خرید نمایند.رستوران های این مرکز خرید از انواع غذا ها به مشتریان تور دبی سرو میکند این مرکز خرید سینما نیز دارد که کلی فیلم به اجرا میگذارد.حتی مسافران تور دبی میتوانند کارهای بانکی خود را در این فروشگاه انجام دهند و لحظات خوبی را در این مکان داشته باشند.

مرکز خرید دی تو دی دبی

این مرکز خرید دی تو دی یکی از بزرگترین و معروف ترین مراکز خرید دبی است که اجناس با کیفیت بالا را برای مسافران تور دبی به فروش میرساند.دی تو دی در سال 1999 تاسیس شده تا کنون بازدیدکنندگان تور دبی تابستان 95 را به خود جذب کرده هر ساله تعداد مشتریان این فروشگاه بیشتر میشود.این مرکز خرید اجناسی مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم تزئینی، انواع لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی،لوازم آرایشی بهداشتی، کتاب ها،جواهرات و مبلمان را به گردشگران تور دبی به فروش میرساند.در این فروشگاه کافی شاپ و رستوران های با غذا های متنوع و فست فود نیز در اختیار مهمانان تور دبی گذاشته میشود.در این فروشگاه نمایشگاهی برگزار میشود درباره بچه های سندروم دان که هر ساله برای بهتر شدن آن تلاش میکنند.دی تو دی از معماری بسیار زیبایی برخوردار است که گردشگران تور دبی تیر 95 را به خود جذب میکند.

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی,مراکز خرید خوب دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , بازارهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

رستوران ایرانی شهرزاد دبی از بهترین و زیباترین رستوران های ایرانی این منطقه است که در یک هتل 5 ستاره به نام حبات ریجنسی قرار دارد و در کنار سایر رستوران های آن فعالیت می کند. این رستوران ایرانی به دلیل خدمات بی نظیری که مهمانان خود ارائه میدهد موفق به کسب جایزه شده است. گردشگران عزیز تور دبی خرداد 95 در این رستوران می توانند انواع غذاهای لذیذ ایرانی را نوش جان کنند و از طعم بی نظیر آن ها نهایت لذت را ببرند.

کافه رستوران آرمان دبی

این رستوران ایرانی انواع غذاهای ایرانی و کوبیده سرو میکند.مسافران تور دبی تابستان 95 میتوانند از غذا های خوشمزه و لذیذ این رستوران استفاده کنند.کافه آرمان محیطی آرام و صمیمی برای گردشگران تور دبی ایجاد کرده و همچنین دکوری سنتی با کلی عکس های قدیمی خاطره انگیز برای مشتریان تور دبی بنا کرده است.حتی در این کافه رستوران موسیقی  زنده پخش میشود.

امکانانت این هتل برای مشتریان تور دبی تیر 95 :سرویس بهداشتی، سیگار آزاد، سیستم پرداخت الکترونیکی، اینترنت رایگان، موسیقی زنده 

منو این کافه:انواع قهوه، شیک ها، کیک های خانگی، انواع چای، تمامی دمنوش ها 

 کافه رستوران آرمان دبی



:: برچسب‌ها: بهترین رستوران دبی,رستوران های دبی , معروف ترینرستوران های دبی, رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل نووتل سانیان یکی از هتل های 4 ستاره تور چین ویژه خرداد 95 می باشد که در شهر پکن واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 305 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان سالن کنفرانس مجهز و صرافی می باشد. میهمانان تور چین می توانند در کوتاهترین فاصله  با این امکانات دسترسی داشته باشند.

هتل نووتل سانیان پکن

از امکانات دیگر هتل برای میهمانان تور چین می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن ورزشی، آسانسور، کرایه اتومبیل، خدمات ماساژ، سونا، استخر، حمام ترکی، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، تهویه ویژه میهمانان تور چین تابستان 95 و... اشاره داشت.

هتل نووتل سانیان پکن

 

هتل نووتل سانیان پکن

 

هتل ونیز گوانجو

هتل ونیز یکی از هتل های 4 ستاره تور چین ویژه خرداد 95 است که در شهر گوانجو واقع شده است. فرودگاه بین المللی گوانجو در فاصله 30 کیلومتری از این هتل قرار دارد. همچنین نمایشگاه این شهر 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. میهمانان تور چین می توانند با صرف 25 دقیقه از زمان به ایستگاه راه آهن گوانجو دسترسی داشته باشند. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان می توان به اتاق بیلیار برای علاقمندان این رشته اشاره داشت. این هتل همچنین به اینترنت وایرلس رایگان ویژه میهمانان تور چین تابستان 95 مجهز می باشد.

هتل ونیز گوانجو

از دیگر امکانات هتل ونیز گوانجو چین می توان از استخر، خدمات خانه دار، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، رستوران، گاوصندوق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، خدمات ماساژ، کاریوکی و ... نام برد.

هتل ونیز گوانجو

هتل ونیز گوانجو

 



:: برچسب‌ها: هتل های چین, هتل های لوکس چین,هتل های خوب چین, بهترین هتل های چین , هتل های برتر چین ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل نیکو یکی از هتل های 5 ستاره چین است و در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا 382 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین دارد. سرویس نگهداری از کودکان یکی از خدماتی است که هتل برای میهمانان تور چین ویژه خرداد 95 در نظر دارد. در هتل فروشگاه های متعددی وجود دارد که میهمانان تور چین می توانند در صورت نیاز از آن های استفاده نمایند.

هتل نیکو شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به صرافی، خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، آرایشگاه، استخر، باشگاه ورزشی، گاوصندوق، کرایه اتومبیل، آسانسور، بار، تهویه، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، رستوران، پذیرش شبانه روزی ویژه میهمانان تور چین تابستان 95 و... اشاره داشت.

هتل نیکو شانگهای

 

هتل نیکو شانگهای

هتل فوربیدن سیتی پکن

هتل فوربین سیتی یکی از هتل های 3 ستاره چین است که در شهر پکن قرار دارد. این هتل از 80 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین برخوردار است. در این هتل امکانات ویژه ای برای میهمانان تور چین تابستان 95 درنظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به سالن کنفرانس، اتاق بیلیارد برای علاقمندان و همچنین فروشگاه های متعدد اشاره نمود.

هتل فوربیدن سیتی پکن

از دیگر امکانات هتل فوربیدن سیتی برای میهمانان تور چین می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، گاوصندوق، سیستم تهویه، بار، انبار بار و چمدان، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، کرایه دوچرخه ویژه میهمانان تور چین ویژه خرداد 95 و... اشاره داشت.

هتل فوربیدن سیتی پکن

 

هتل فوربیدن سیتی پکن



:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های چین,معرفی هتل های چین, هتل های خوب چین,هتل های ارزان چین ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 


:: برچسب‌ها: بهترین هتل های چین,معروف ترین هتل های چین,معرفی هتل های چین,هتل های لوکس چین ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل الیت ورد استانبول

هتل الیت ورد استانبول هتلی 5 ستاره می باشد که در مرکز استانبول و در منطقه تکسیم قرار گرفته است. مسافرین پرواز هوایی تور استانبول برای اینکه از فرودگاه آتاتورک به هتل پنج ستاره الیت ورد برسند باید مسیری 25 کیلومتری  را در حدود 30 دقیقه طی کنند. مسافرین قیمت تور استانبول که علاقه مند به مراکز تاریخی و توریستی شهر استانبول هستند میتوانند از بسیاری از مراکز دیدنی این شهر مانند مسجد کبود، کاخ توپکاپی و ... که در نزدیکی این هتل قرار دارند بازدید کنند. امکانات هتل الیت ورد استانبول برای تمام سلیقه ها در نظر گرفته شده است به طوری که نیازهای اکثر مسافرین تور استانبول لحظه آخری را به خود جلب می کنند.

برخی از این امکانات شامل : فضای سبز هتل، آسانسور، صرافی، لاندری، فروشگاه، ترانسفر رایگان فرودگاهی، چند رستوران مجلل، کافی شاپ و امکانات تفریحی ورزشی نظیر سالن ورزشی مجهز، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده، ماساژ، حمام ترکی و بخار و مرکز سلامت و آبگرم می باشد. تعداد اتاق های این هتل 245 باب است که در انواع مختلف سوئیت، خانوادگی و منحصر به فرد در نظر گرفته شده اند. تجهیزاتی که در هتل الیت ورد استانبول برای خدمت رسانی به مسافرین تور استانبول در نظر گرفته شده اند تلویزیون LCD، بالکن، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام مجهز، کلید الکترونیکی و صندوق امانات می باشند. مسافرین تور استانبول مرداد 95 برای استفاده از اینترنت پر سرعت در این هتل مجهز، نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارند، زیرا این امکان به صورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 

هتل الیت ورد استانبول

 

اتاق های هتل الیت ورد استانبول

رستوران هتل الیت ورد استانبول

استخر هتل الیت ورد استانبول



:: برچسب‌ها: هتل های لوکس استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()