نوشته شده توسط : azar yousefi

برج میکا کیش

 

برج میکا یکی از برج های معروف مسکونی جزیره کیش می باشد که درست در مقابل پلاژ آقایان با زیر بنایی حدود 15430 متر مربع, 650 متر مربع فضای سبز, با 107 واحد در 15 طبقه در فاصله 1500 متری از دریا قرار گرفته است. این برج معروف که بسیار طرفدار دارد همواره در تلاش است تا رضایت مسافران تور کیش را برای اقامت جلب کند.

برج سارا کیش

 

برج سارا یکی از برج های معروف جزیره کیش می باشد که با 156 واحد مسکونی, در سه فاز, با زیر بنای 25 هزار متر مربع, در شهرک صدف, فاز یک, خیابان خراسان قرار دارد. در سفر به کیش مسافران تور کیش می توانند در این برج بسیار لوکس و مدرن  اقامت داشته باشند تا بهترین سفر خود را در تور کیش رقم بزنند.

 

 
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت ۱۳:۳۱ توسط الهام همائی دسته : تور کیش نظر(0)


:: برچسب‌ها: برج میکا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

برج مسکونی دنا کیش

 

برج دنا در روبروی بازار مروارید کیش واقع شده است که دارای 16 طبقه با متراژ 12000 متر مربع و 100 واحد با متراژ های 75 تا 335 متری می باشد. این برج یکی از برج های مدرن جزیره کیش به شمار می رود که به صورت فول امکانات آماده پذیرایی مهمانان تور کیش می باشد که در سفرشان به کیش سفری پر خاطره را در کنار خانواده و عزیزانشان سپری کنند.

 

هتل فانوس کیش

 

هتل فانوس کیش از هتلهای سه ستاره محبوب کیش در سال 1376 تاسیس گردید و در خرداد ماه 1389  باز سازی شد . اگر شما به دنبال یک هتل مناسب و ارزان و ارایه بهترین خدمات توریستی در جزیره کیش هستید حتما هتل فانوس کیش را انتخاب خواهید کرد .هتل فانوس کیش با فضای سبز مناسبی که دارد محیطی آرام و فرح بخش را برای میهمانان تور کیش فراهم آورده است همچنین شامل مکان های ورزشی نیز برای علاقه مندان به ورزش می باشد.

هتل فانوس از جمله هتلهایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد.در ضمن مسافرین ایرانی که این هتل را انتخاب می کنند می توانند از سکوت و آرامش موجود در محیط آرام و زیبای هتل فانوس لذت ببرند. البته این هتل از مرکز جزیره دور بوده و برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی باید مسافتی را طی کرد و با توجه به این شرایط این هتل به کسانی که در تور کیش قصد دارند به بازارها و ساحل نزدیک باشند، توصیه نمی شود.

امکانات هتل شامل:

لابی ، ماهواره ، نمازخانه ، سالن ورزشی ، بیلیارد ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل ، پارکینگ سرپوشیده ، لاندری ، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.

 

 

+ نوشته شده در دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت ۱۳:۳۴ توسط الهام همائی دسته : تور کیش نظر(0)

برج میکا کیش



:: برچسب‌ها: برج مسکونی دنا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل گلدیس کیش

 

هتل گلدیس کیش از هتل های قدیمی جزیره کیش است که در سال 1369 در قرار داد اولیه  10 ساله با مدیر عامل سازمان عمران جزیره کیش به امضاء رسید که به نام هتل 2 ستاره تا سال 1379 فعالیت داشته باشند. هتل گلدیس کیش هتل بسیار تمیز و مرتب است و مناسب برای اقامت خانواده ها می باشد.  رستوران هتل گلدیس کیش با غذاهای متنوع و لذیذ از مسافران و میهمانان تور کیش پذیرایی می کند .

امکانات هتل گلدیس کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال، اینترنت، تلویزیون، سوئیت ، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره و...

آدرس : بلوار ایران، جنب پمپ بنزین

 

هتل آسیا کیش

 

هتل آسیا کیش از هتل های تک ستاره در جزیره کیش می باشد که میتوان با بهترین قیمت در این هتل  اتاق رزرو کرد . این هتل گردشگران خارجی که دارای ویزای کیش می باشند را نیز پذیرا می باشد. با اینکه این هتل از مرکز شهر دور می باشد اما با وجود وسایل نقلیه موجود این مشکل نیز برطرف شده است.هتل آسیا کیش برای مسافران تور کیش که به دنبال هتلی با قیمت ارزان می باشند گزینه خوبی می باشد.این هتل شامل 19 اتاق با 800 تخت می باشد که با محیطی آرام می توان سفری خوب را در آن گذراند.

 

+ نوشته شده در دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت ۱۳:۳۷ توسط الهام همائی دسته : تور قشم نظر(0)


:: برچسب‌ها: هتل گلدیس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مهتاب کیش

 

هتل مهتاب کیش، هتلی 4 ستاره در خیابان امیر کبیر کیش است که در سال ۱۳۹۳ بصورت واحد های  آپارتمانی بصورت منحصر بفردی ساخته شده است.در هتل مهتاب کیش با حضور پرسنل آموزش دیده و اتاق هایی مشرف به دریا، اقامتگاهی آرام را برای استراحت میهمانان محترم تور کیش رغم زده است.

امکانات رفاهی هتل مهتاب کیش: 

صبحانه، کافی شاپ ( با ارائه انواع نوشیدنی های تازه ) ، رستوران ( با ارائه انواع غذاهای ایرانی - سنتی ) ، اینترنت و اتاق هایی مبله با سرویس بهداشتی (فرنگی - ایرانی ) و محوطه سرسبز هتل, امکانات رفاهی و ترانسفر فرودگاهی و.....

 

هتل مهتاب کیش

هتل فرشتگان کیش

 

هتل فرشتگان کیش از هتلهای یک ستاره کیش می باشد که سرویس دهی و قیمت آن خوب و کیفیت  غذاها متوسط می باشد و در یک منطقه نظامی خارج از شهر ساخته شده است. لابی هتل دارای اینترنت می باشد و برای گردشگران تور کیش دارای سرویس رایگان به مرکز خرید می باشد و پرسنل هتل نیز بسیار خوب می باشند.

 

 


برچسب‌ها: هتل مهتاب کیش,
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت ۱۳:۳۹ توسط الهام همائی دسته : تور قشم نظر(0)


:: برچسب‌ها: هتل مهتاب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | نظرات ()